Small Axe (5/5)
When 12-year-old Kingsley is transferred to a special-needs school, he receives a sub-standard education. But a group of West-Indian women uncover an unofficial policy preventing black children from getting the education they deserve. Steve McQueen’s most personal film in his series on the black British experience.