Kirill Soloviev the tech entrepreneur in TallinnEuropeans from elsewhere
Kirill Soloviev is a 46-year-old Moscow native who owns a company specialised in verifying large volumes translations. After Russia annexed Crimea in 2014, he decided to set the company up in Tallinn, Estonia, where he lives today. Soloviev is enthusiastic about the EU and the opportunities it offers, even if he thinks the bloc could intensify its sanctions against Russia.