Beckenbauer: The Last EmperorGolden Age (2/3)
A portrait of a German footballing legend in three episodes. Episode 2: At the height of his career, Franz Beckenbauer plays at the 1974 World Cup Championship. The competition is hosted by West Germany and the national team takes on East Germany in a tense atmosphere.