Elisabeth Leonskaja performs SchubertAix-en-Provence Easter Festival
The Aix-en-Provence Easter Festival has invited paino legend Elisabeth Leonskaja to perform two sonatas by Franz Schubert in front of a lucky audience at the Grand Théâtre de Provence.