Marx Can Wait
Nearly fifty years after his twin Camillo's death in 1968, filmmaker Marco Bellocchio gathers his family for a revealing lunch. As he speaks with relatives, Camillo's former girlfriend's sister, a psychiatrist, and a priest, Marco pieces together the fragments of a lost life. This intimate documentary delves into the depths of family memories while interweaving the narrative thread that has shaped Bellocchio's cinematic work.