Elles
In Paris, Anne, a journalist for a leading women's magazine, delves into the hidden world of student sex workers. Her investigation leads her to Alicja and Charlotte, two students whose candid stories challenge her views on morality, family, and society – sparking a profound transformation that upends her comfortable existence.