Return from Africa
Inspired by a poet's words and driven by their desire to escape monotony, Vincent and Françoise dream of leaving Geneva for Algeria. But their journey to a new life in Africa hits snags, testing their resolve and love in Alain Tanner's poignant tale of liberation and longing in the 1970s Swiss cinema scene.