The Ambush
In 1945 Serbia, Ive Vrana, a fervent supporter of the new communist government, faces disillusionment as he navigates a complex political landscape. Working with the youth wing of the party, he faces betrayal, violence, and moral dilemmas. As tensions escalate with local partisans and Chetniks, Ive's journey from idealism to skepticism culminates in a tragic misunderstanding.