Ukraine: The Hospitallers volunteers saving lives.
The Hospitallers is a Ukrainian voluntary organisation made up of civilian paramedics. This small band of volunteers are trained on the job in war medicine, and for the last two years have risked their own lives to evacuate and treat wounded soldiers at the front line.