Should 16-year-olds be able to vote in European elections?
Belgium is the latest EU country to broaden its electorate and allow 16-year-old to vote. Young people in the country will be able to cast their ballot in the 2024 European elections, without having to register in advance, but only if they choose. What do the main stakeholders think?