Handel's MessiahAix-en-Provence Easter Festival
Sacred music meets the theatricality of opera in Handel's oratorio Messiah, here conducted by Laurence Equilbey and performed by the Insula Orchestra, Polish artist Jakub Józef Orliński and the Chœurs accentus at the Aix-en-Provence Easter Festival.