Models
All in their mid-twenties, models Vivian, Lisa, and Tanja chase personal fulfillment and career triumphs. As they grapple with societal pressures, their friendship turns into rivalry, their bodies becoming battlegrounds in a relentless pursuit of beauty, love, and success.