The Vienna RingA Prestigious Address
In the late 19th century, powerful dynasties built their palatial homes on the Vienna Ringstrasse, the boulevard that surrounds the historic heart of the imperial capital. Going back in time, this documentary invites us into the intimate lives of these wealthy Viennese families and reveals their ambitions, dreams, fears and failures over the generations.