European ports band together to fight drug trafficking
Antwerp, Rotterdam, Hamburg and Marseille are all European port cities. But they are also entry points for illegal goods to make their way across the continent. That’s why the EU and Belgium, which currently holds the presidency of the Council of the EU, have launched a European Ports Alliance aimed at combatting drug trafficking and organised crime in Antwerp.