Fadi MohemTime Warp 2024
Fadi Mohem hails from Berlin, where he discovered his passion for electronic music at an early age. Choosing to become a sound engineer enabled him to work on his own sonic creations. Influenced by early Detroit techno as well as dub techno, drum'n'bass and Berlin IDM, this DJ, performer and producer in residence at the prestigious Berghain club never tires of pushing the boundaries.