Ben Klock & Adiel
Boston 168 is a sort of laboratory for Sergio Pace and Vincenzo Ferramosca, who have been exploring the world of electronic sounds for many years, continually inventing unprecedented concepts to create demanding and rewarding material. Their dizzying techno takes the audience on a fascinating journey in search of new gravitational spaces.