Finals - Prix de Lausanne 2025Gravity & Other MythsArtistry from Another World
A group of friends set up a circus group in 2009 in Adelaide, Australia. Little did they know that then that it would grow to be an internationally acclaimed company performing all over the world. This documentary follows Gravity & Other Myths, who are stretching the limits of what human bodies are capable of.