FinalsPrix de Lausanne 2024
The prestigious Prix de Lausanne brought together 87 young dancers from across 19 countries for its 2024 edition. These promising young artists aged between 15 - 18 competed to gain entry into the best international dance schools.
Candidates received four days of classes and coaching led by leading figures in classical and contemporary dance with a selection day concluding this intensive period of training. Only the best have made it through to these finals.
The competition is drawing to a close after five intense competition days. The waning group of contestants still in the running face the jury and its chair Darcey Bussell one final time.