La Maestra 2024
It's the opening of the 2024 edition of the La Maestra competition for female conductors and seven candidates from across the world are competing in the quarter-finals. In order to get to the next round they must impress the judges with performances of Mozart, Fanny Mendelssohn-Hensel, Rossini and Prokofiev.