Anne QueffélecLa Folle Journée de Nantes 2024
Three legendary composers were all born in 1685: Johann Sebastian Bach, Domenico Scarlatti and Georg Friedrich Handel. Pianist Anne Queffélec celebrates this marvellous vintage with works drawn from the repertoire of these three Baroque behemoths.