Europe: an obsession with immigration?
The campaign for the European elections is in full swing, and for many right-wing and far-right candidates controlling immigration is a priority for the EU. However, according to a survey carried out on behalf of ARTE, it's only the seventh most important concern for voters. How can this paradox be explained? And what are the real issues for those going to the polls?