The return of the jihadist threat to Europe
Since the 2017 terror attacks in Barcelona and Cambrils, the Islamic State group has been unable to carry out large-scale attacks in Europe. But since the Moscow attacks on 22nd March, that threat is once again real. And the geopolitical context and the jihadists' ability to restructure make it all the more credible.