The Rebellious
Félix is the manager of a luxurious Parisian hotel and during the first lockdown in March 2020, decides to start a clandestine business. He employs young escorts to cater to a handful of privileged clients who seek refuge in his palace of lust, on a mission to forget the deadly pandemic that is taking hold of the outside world. In a twisted story of complicity, a community of rebels is formed.