Hydroelectric JoyLaughing in Afghanistan
A young actor decides to spread social messages to the people of Afghanistan using laughter: a dramatic approach in a region plagued by bombs, threats and disasters. But on August 15th, 2021, Afghanistan falls into the hands of the Taliban and Karim finds himself in extreme danger. He receives death threats and is forced to abandon what he loves most: his art.