LockingJuste Debout Gold
Born in the late 70s, locking was inspired by the cartoons that were shown on television at the time. Some of the names of the moves refer directly to these characters, including "Scooby-Doo" and "Tom and Jerry". Locking is danced to funk, giving it a dynamic feel.