Juste DeboutThe final - part 2
After the pre-qualifying rounds, the tension is ratcheted up a notch as the finalists go head-to-head in the final rounds. Only the best duos in the four categories of locking, popping, house dance and hip-hop will make it to the top of the podium at Juste Debout, the world's biggest stand-up hip-hop dance competition.