Stephan BodzinFairground Festival 2023
Stephan Bodzin has worked mainly as an electro producer for years. Together with Oliver Huntemann, the Bremen-born artist is responsible for a dance pop project called Kaycee - not to mention his remixes of Frankie Goes To Hollywood and Sinead O'Connor. In 2007, Bodzin released his debut album Liebe ist... (Love is...).