360° ReportageMussel Divers of the Congo Delta
150 times a day, Marie Velakutshi dives to catch shellfish from the turbid waters of the River Congo. It's a tiring and dangerous job due to the strong current in Africa’s second longest river, and one carried out mostly by women.