Upright - Season 1 (8/8)
Lucky, a drifting forty-something musician doesn't quite live up to his nickname but a chance encounter with teenager Meg proves important. An Australian series about an unlikely duo united by grief. Final episode: Arriving at his destination, can Lucky get by without Meg?