Upright - Season 1 (7/8)
Lucky, a drifting forty-something musician doesn't quite live up to his nickname but a chance encounter with Meg proves important. An Australian series about an unlikely duo united by grief. Episode seven: Having left Meg, Lucky finds out she was lying about her destination.