Upright - Season 1 (3/8)
Lucky, a drifting forty-something musician doesn't quite live up to his nickname but a chance encounter with Meg proves revelatory. Episode three: Believing they are wanted by the police, Lucky and Meg manage to escape from one tricky situation only to fall into another.