Upright Season 1 (2/8)
Lucky, a drifting forty-something musician doesn't quite live up to his nickname but a chance encounter with Meg, a rebellious teenager will prove revelatory as they embark on a journey together. Episode two: Meg discovers the real destination of Lucky’s journey.