Upright - Season 1 (1/8)
Lucky, a drifting forty-something musician doesn't quite live up to his nickname but a chance encounter with Meg, a rebellious teenager, will prove revelatory as they embark on a journey together. Tim Minchin and Milly Alcock star in this Australian series on the open road.