Marie-Jo and Her 2 Lovers
In Marseille, middle-aged Marie-Jo lives a seemingly perfect life with her husband and her daughter. But beneath the surface, she harbours a secret love for Marco, a pilot. Torn between her stable marriage and passionate affair, Marie-Jo struggles with the impossibility of loving two men equally. Forced to choose, she confronts the deep complexities of love and commitment in her quest for personal happiness.