Lady Jane
In Marseille, childhood friends Muriel, François, and René drop their careers as thieves after a deadly robbery. Their paths diverge until a crisis reunites them. Muriel’s son is kidnapped, so the three reignite their bond and scramble to gather the ransom – all while navigating the shadows of their past lives. The trio race against time, confronting their past choices in a desperate bid for redemption.