Ukraine’s burgeoning weapons industry
The war in Ukraine is slowly approaching its third year and Kyiv is looking to wean off Western arms aid. To do so, the Ukrainian government is boosting its local arms production, with logistics and equipment support from some 20 odd countries. But not without a quid pro quo.