Tracks EastSurviving Gaza: A Berliner's Story
Berliner Abed Hassan, 27, went to Gaza in early October to visit his family. When the massacre on 7th October happened, he was trapped. He began documenting his time in Gaza, the surrounding destruction, the loss of loved ones, and his struggle for survival on social media.