Senior workers in the UK face job insecurity
Faced with discrimination, workers aged 50 and over in the UK are finding it harder to get a full-time job. Meanwhile, companies are increasing their number of zero-hour or part-time contracts, making workers more job insecure and delaying the retirement age.