Romanian fishermen battle with sea mines
Since the war between Russia and Ukraine broke out, Romanian fishermen have had to contend with the danger of drifting sea mines. Although the Romanian navy regularly demines the waters, the currents of the Black Sea have carried the mines as far as Bulgaria and even Turkey, endangering civilian vessels.