Sweden: Who benefits from Koran burnings?
Public desecrations of the Koran by far-right groups and an Iraqi refugee in Sweden have soured its relations with many Muslim countries. But Sweden suspects these acts have been carried out as part of a larger misinformation campaign, orchestrated by Russia.