Inside European Diplomacy
The war in Ukraine poses acute geopolitical challenges for the Europe. This documentary goes behind the scenes of EU diplomats and follows the work of Josep Borrell, High Representative for Foreign Affairs and Security Policy and his team. It’s a rare insight into the complex machinery of modern diplomacy in a dangerous world.