AI and LanguageSon of Fukushima
Saishi is a farmer who took over the family farm and ran it in the traditional way. But then came the Fukushima disaster and he was forced to leave his farm and his whole life while the government decontaminated his land. Shot over a period of 5 years, this film tells the story of one family's struggle to cope with a heart-breaking relocation.