Juliette ArmanetSoirée de Poche
In keeping with the spirit of the Soirées de Poche (Pocket Concerts) series, glitter-chic artist Juliette Armanet plays a special intimate concert in a private apartment. She plays a set heavy with songs from her last album Brûler le feu, which set the French music world alight.