Finland faces strikes and protests over labour law reforms
Finland’s right-wing government has plans to roll out sweeping austerity measures, which has sparked protests and strikes across the country. The measures include cutting workers' rights and social welfare benefits, but also clamp down on immigration at a time when Finland is in need of skilled workers.