United-Kingdom: Between Trump and the EU
Spain and Germany view the EU MERCOSUR trade agreement as an opportunity whilst France sees it as a threat to its agricultural industries with unfair competition from countries that can produce food cheaper and with less stringent regulations. An opportunity to take a look at how agriculture has undergone a revolution in recent decades.