Richard HawleyBaloise Session 2023
With roots firmly in northern soul and 60s rockabilly, guitarist Richard Hawley found huge success in the 90s with his band Longpigs, and then briefly as a member of Pulp with his friend Jarvis Cocker. Clearly a musician who takes pride in his eclectic influences, Hawley brings his varied repertoire to Baloise Session 2023.