Watch Joss Stone Baloise Session 2023 73 min Watch the programme
Exuding strength and self-confidence, Freya Ridings' songs are the perfect vehicles for her incredible live performances. Find out why this London-based artist is swiftly building a global reputation at Baloise Session 2023.