Jessie JBaloise Session 2023
Any visit from Jessie J is a major event, and her appearance at Baloise Session 2023 is no exception. Renowned for her live performances, this British singer is a born show-woman, a star with an incomparable charisma radiating warmth, pride, love and passion.