Worakls OrchestraBaloise Session 2023
Brass and strings brush up against electronic rhythms and synthesizers. This is a meeting of musical styles sprawling across all eras with a fusion of classical and contemporary sounds. The result is a cinematic, danceable experience that's sure to be one of the highlights of the festival!