Joss StoneBaloise Session 2023
Joss Stone's incredible voice lifts her powerful songs to thrilling new heights. Growing up in regional England on a diet of classic soul and in awe of artists like Aretha Franklin, Joss Stone has spent her career crafting a UK diva sound that is all her own. She brings that energy and emotion to Baloise Session 2023.